Workeliwork

Haha ojdå, blev fel dag igår (hade inte kommit på det om det inte vore för Elin ^^), idag är det ju tisdag!:)
Jobb 10-18 idag. Hade så mysigt igår efter jobbet! Fick julklappar av J, som hade sagt att han inte hittat några julklappar till mej, men jag fick en berlock till mitt Thomas sabo armband (ett ankare), TIGI schampoo och balsam och en parfym! Sen såg vi en aaaaaskass film, Abduction med han från Twilight filmerna som ser ut som en apa (men alla småtjejjer avgudar han). Tål han inte och han kan inte skådespela alls + att ingenting som händer i filmen är trovärdigt. Så vi satt bara och störde oss på allt. Som i början av filmen när dom ger sej på hans "mamma" och han är på övervåningen och inte reagerar förren fösnterrutan går sönder, men han hör då inte att dom slåss så in i helvete därnere. Rekommenderar den inte.
Hoppas jag får hem hans julklapp snart nu också, krånglat med intullningen, såegentligen borde jag få rabatt på den kostnaden eftersom dom kommer få göra den åt mej, men det får jag väl inte av de snåla asen skulle jag tro. Urlöjligt att dom ska tull här. I sverige kunde jag beställa va fan som helst utan att ngt hamna i tullen, här verkar dom inte vilja att man ska shoppa på nätet. Vill ha fredag nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0