Värst va jag hittar massa nu då, såklart

1399 kr på http://www.fashionlove.no. Så snygg så jag bara måste ha den! Men inte på denna lönen, nej verkligen inte, får snåla med maten resten av månaden så atte.. skulle inte tro de. Men åhhh va jag vill ha den. Sen ska jag väl inte sticka under stol med att jag vill ha det mesta som syns på Ulrikke Lund bara för hon är så snygg haha. Lätt en av de snyggaste tjejerna som finns! Och hon är norsk?!
Iaf, skor, accessoarer, smycken och väskor lägger jag hellre mer pengar på, inte kläder, där går min gräns.
Annars har jag fått dille på citronvatten. Ja, utöver energidryck då. Tycker inte om vatten men citronvatten, mums! Dricker det t.om hellre än min älskade fun light saft numera. På tal om typ inget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0