Mysvecka

Vill ha nybakta scones med jordgubbsmarmelad och juice. På fredag ska jag baka scones! Det är lite lustigt att jag älskar att baka men hatar att laga mat över typ allt annat. Va skönt med en myshelg utan att va bakis! Bara dricka lite vin kanske för det hör till när J är hemma och jag är ledig :)
Nu ska jag koppla datan till tvn, dra på Victorias secret fashion show för dom har bra musik till showerna oftast, och ta en liten städrunda här hemma i mina nya fina underkläder haha ^^
Nästa gång jag drar ut blir isf v.6 för då är jag ledig på söndan haha.. det har jag kollat ut serni ;) och så sverige på fredag v.7. Längtar så efter alla därhemma! Och shoppingen!!?? Gaaah va jag ska shoppa denna gången, det gjorde jag inte förra gången vi va där, men nu ska jag ha sommarkläder! Blir eventellt dop också för lilla Ebba kanske, om det gick att klämma in medans jag är hemma vill säga, utgång med nettan hoppas jag och så vill jag hinna med att träffa min familj så mkt som möjligt som jag saknar så, och alla djuren! Min älskade lilla Selmis. Och ta några glas rose med kussen på ngt najs ställe i gbg såklart ;) och smågrejjerna som att äta svensk pizza, god kinamat och ta en chai latte på espresso house och bara strosa omkring på göteborgs gator, myyyyyys!! Bio måste jag hinna med också. Det är synd att familjen inte bor i gbg, men tänker va mest dagar hemma och några dagar med J i gbg, får fördela upp tiden lite. Tiden kommer gå alldeles för snabbt :S önskar man hade 2 veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0