Nattuggla

J ligger och sover och jag ligger i sängen i köket med laptopen framför mig. Är en nattmänniska medans han är raka motsatsen haha, han lägger sej alltid svintidigt (elr svintidigt kanske är att ta i, men 22-23 tiden är tidigt för mej och det är så tråkigt att det är så men han måste ju ha på tvn tills han somnar då han har tinnitus medans jag bara inte kan och har aldrig kunnat somna till en tv som är på elr ens minsta ljud, det ska va helt tyst och mörkt i rummet. Har aldrig förstått mej på folk som kan somna till tv elr musik, förutom att jag förstår J då. Kan inte jag. Lika bra att jag är vaken tills jag blir svintrött istället för att ligga och vända och vrida på mej i sängen aslänge innan jag somnar.
Om man ska se ngn serie kanske :) och sen sova för nu börjar jag bli trött, men inte tillräckligt. Betalade 87 euro till skatteförvaltningen förut. Blir så fett irriterad!! Dom fick för sej att jag inte skattat för ngt jag skattat för (svensk inkomst som jag vet att jag skattat för och har papper på). Kunde överklagat det men orkade inte, verkade så j*vla omständigt. J*vla as är dom, giriga jävlar. Och det är andra betalningen till dom, var 2 inbetalningar på 87 euro/st.
Och så gick ca 260 euro till hyra idag också. Min del då. Och så har jag 2 sjukhusräkningar. Har de senaste dagarna spenderat alltför mkt pengar på småsaker (krogen är dyrast!) så blir högst en utgång till innan sverige, efter att ha kollat kontot förut. Inväntar bara skorna från nelly nu som bör komma vilken dag som helst.

Vill hem nu! Kolla in mina JC skor som ligger och väntar på mej hos mamma, inte för det är det jag längtar mest efter såklart :)

Tycker det för övrigt, för att komma in på ngt helt annat (typiskt mig) att det är så sjukt snyggt med lugg (lång lugg då såklart som på bilderna här under). Mamma har alltid tyckt att jag ska ha lugg, men varje gång jag klippt lugg så har jag ångrat mig efteråt för att den är ivägen hela tiden, nu har jag glömt hur jag ser ut i det. Men åh va sugen jag blev på det nu om jag ska bli blond, när jag fick se dessa bilder i min bortglömda inspirationsmapp bland alla bilder.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0