Kul fredag

J är hos en klasskompis nu medans jag kollar på Hur man blir av med en kille på 10 dagar. Love it!
Tvinga mej upp för en snabbdusch förut, vart så illa tvungen, men fy faaan, huvudet tyckte inte om det. Blir väl troligen sängliggande imorn med. URK. Ska aldrig mer ha in ngn nål i ryggen!
J såg den gigantiska nålen i tisdags och kolla på mej och försökte låtsas som ingenting när jag låg där. Tänk er sen att få en nål rakt in i ryggen, jag kollar aldrig när dom ska ha i nålar i mej, tål inte sånt, men hade nog troligen svimmat om jag såg den nålen. Sen skulle dom in och ta ryggmärgsvätska som tog typ 10 minuter. För att sen få veta att jag inte har borelia (vilket jag antog då jag aldrig haft en fästing på mej i hela mitt liv men som doktorn sa, det kan ju ha hänt att man missat att man haft ngn).
Nu får jag dras med en huvudvärk som skulle fått människor med migrän att vilja ta livet livet av sej. Värkpiller funkar inte heller så bara att vänta ut värken tills den är borta av sej själv. Va tvungen att hulka i bilen på vägen hem från sjukhuset i förrgår elr om det var igår, minns inte (hade iaf med mej en påse! klarar inte av att åka bil med huvudvärken, den gör mej så illamående så jag spyr om jag är uppe för länge). Har nog aldrig känt mej så ofräsch som dessa dagarna :P
Rökt har jag inte kunnat gjort sen i tisdags, enda positiva med det hela. J tyckte jag kanske kunde passa på att sluta röka nu.. men njaa, inget jag kan garantera tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0