Tråkdag

I fortsättningen när jag är ledig ska jag börja med att stänga av mobilen medans jag sover igen, var ett tag jag vart tvungen att göra så och nu får jag nog göra det igen. Så man får sina lediga dagar ifred och får sova ut.
Sovit några timmar nu iaf, både Lotta och J ringde medans jag sov men orka inte snacka då så ringde dom när jag vakna istället.
Har skypat med J en stund nu, tog en energidryck för att bli lite piggare. Råka försäga mej om vad J skulle få i julklapp, bra där!! helvete :(
Antar jag behövde sömnen med tanke på att jag ändå sov några timmar. Är ju ledig imorn ändå så gör ju inget om jag inte kan somna inatt. Bara att dega framför tvn isf :)
Men fy fan vilken tråkdag detta är. Kunde lätt hoppat över den här dagen.
Syrran vil flytta till malmö/Lund. Jag vill också flytta, är så trött på allt just nu. Sugen på allt och ingenting är jag, va jobbigt! allt förutom det jag har hemma, såklart. Imorn vill jag baka men återstår att se om det går bussar in till stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0