Torsdag

Har inte det minsta partysuget i mej än och har inte haft på ett tag nu (kanske inte så konstigt!), så skönt att slippa det! Så skönt att slippa va bakis (är ju så gott med typ cola light, gott käk och godis istället egentligen! haha), men det kommer väl nån gång. Nu jobbar jag ju däremot hela nästa helg så då blir det lugnt, sen är jag däremot ledig 2 söndagar i rad :)
Ska va på sjukhuset kl 13, segt bara att jag måste va där 12.30 :S får la ta en fika elr ngt i väntan, men varje gång jag vart på den avdelningen har jag fått vänta uppemot en halvtimme extra, bra där! jag vet att det är ett sjukhus men det får finnas gränser. En sak om det vart akuten men är ju bara tidsbeställningar där. Förra gången fick jag en säng i väntan, nu kan jag som tur är sitta upp och inte må illa.
Handboll ikväll igen, tur det så man har ngt att fördriva kvällen med.
Fiskpinnar, kroketter och remouladsås nu :) nyttig frukost!
Passande mardröm jag hade inatt när jag ska till sjukhuset idag föresten. Drömde att en sköterska där försökte döda mej med en spruta. Där kan vi snacka mardröm!! Sovit uruselt inatt, somna inte förren säkert 3 tiden (inte så konstigt kanske då jag sov till 12.30 igår?!), låg och vände och vred på mej i flera timmar iaf, sen drömmer jag mardröm, vaknar av den och sen ska J upp till skolan och då är jag fortf i chock efter mardrömmen haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0