Söndag

Åhhh va drygt att gå till jobbet om 35 min. Vill inte!! Vill ligga hemma i sängen i värmen och sova. Sen gå hem också efter jobbet. Om man ändå hade körkort!
Måste tvätta när jag kommer hem, iaf en maskin, typ sängkläder, så J kommer hem till rena och fräscha sängkläder, för jag äter ju i sängen när han är borta haha ;P det får jag aldrig göra när han är hemma så måste ju passa på liksom. Synd bara att jag måste ta tag i allt just idag, på en söndag när jag troligtvis efter jobbet bara vill hoppa i sängen och kolla på nån film elr ngt.. om man gör måstena först så kan jag iaf gå och lägga mig sen. Har ju inte tagit igen de missade sovtimmarna från igår än.
Måste dammsuga lägenheten sen också, urk. Ledig fre, lör, sön nästa vecka, men då blir det inge krogen minsann! Less på alkohol och kino, elr kanske inte just kino, utan vad som finns där varje jävla gång man ska dit, haha.. Elin hajjar nog va jag menar. Alkohol vill jag inte se på ett tag framöver heller. It´s a win win situation om man då är hemma istället.
Vill ha sommar och värme nu! Längtar redan tills fredag så jag kan få sova ut igen haha.

Kommentarer
Postat av: elin

Jepp jag fattar :P Går man inte ut såå kanske man slipper se detdära ^^ <3

2012-01-08 @ 09:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0