Söndag

Vecka 5 snart. 2 veckor och 5 dagar kvar, längtar så! Hade jättekul igår. Spela absolut överens hemma hos Elin med henne, Michaela, Roope, Göran och Johannes. Jag är sämst på de där spelet, ingen kommer ju nånsin vilja va i mitt lag igen efter gårkvällen haha.
Sen blev det Kino. Bästa va när jag skulle beställa i baren. "En vatten och en lonken, men det är viktigt att jag får vattnet först för jag är tydligen för full!!" haha tänk va dom får höra.
Nästa gång ska jag sätta koppel på Elin när vi är ute haha ;) så är vi verkligen helan och halvan :D
nu måste jag duscha ur ricinoljan i håret, suck. Varför tog jag i de idag för av alla dagar.
Stackars Michaela som skulle jobba från 12 till 19 idag! Hon åkte med in till stan när jag skulle jobba, men jag jobba ju bara 3 timmar. Men dom gick segt!! Efter jobbet åkte vi till s market och handla och sen käka vi nachos (igen!! tjockis emilie. Folket som tror jag inte äter ngt skulle bara veta.) framför jägarna 2, som jag trodde jag sett men tydligen inte.
Ska köpa denna skjortan imorn. Kan nog va riktigt snygg med jeansshorts! Norpa åt mej den sista 36an och hängde undan innan ngn annan köper den. Finns ju tyvärr inte i 34. Fall för färgerna på den.


Kommentarer
Postat av: elin

Jag vill va på ditt lag nästa gång ^^ Jisses jag tappar alltid bort alla på fyllan:O förstår inte hur jag lyckas. Mitt i allt stod man där ensam på kino ;) Fast när man är full bryr man sig inte. <3

2012-01-30 @ 16:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0