Skräckfilmskväll

Vart hos Elin och kollat 2 skräckisar ikväll, Johannes blev nog lite förstörd av den andra filmen vi såg haha. Han drog efter filmen, jag och Elin kollade bordsplaceringarna för julfesten imorn och så ringde älskling. Han kommer inte hem förren tidigast måndag, jag som hoppats på fredag, vilket han trodde också innan han insåg att det inte går några flyg elr båtar hit, han vill dessutom ta flyg för det tar så satans lång tid att ta sej från gbg och hit om man ska ta tåget till sthlm för att sen ta båten över, då går det ju mkt enklare med flyg.
Nu blir det några avsnitt Criminal minds i sängen innan jag ska sova. Måste få min skönhetssömn så man orkar med morgondagen.
Äta ngt först bara, typ det man hittar i kylen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0