Semesterplaner

Pappa snackade om skagen förut när han ringde mig. Vill också dit! Jag och J snacka om att ta köpenhamn några dagar i sommar under min semester, men man kanske kan kombinera det med skagen också :) Älskar hamnstäder! där trivs jag bäst! västkust tjej som jag är :)

Skulle vilja ta en shoppingdag i sthlm ngn dag också, gärna när snön har fösvunnit någorlunda, så jobbigt att pulsa runt i snö och shoppa. Åka dit över dagen, sen hem och dra ut på kvällen (bara att hälla i sej massa energidryck så löser sej allt ^^) i mars-april kanske snön har försvunnit lite. Elin är säkert på ;) girls trip!:D

Märks det att jag har tråkigt som bara ligger här och planerar en massa? haha :P



Köpenhamn

Kommentarer
Postat av: elin

Absolut :D ha int vart till sthlm på länge så ^^ <3

2012-01-16 @ 16:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0