Saknar!

Saknar såklart alla andra hundarna också, men Nellie och Selmis är mina små älsklingar! Om 5 veckor får jag gosa med alla igen <3 för det är ju inte direkt så jag räknar med att jag fortf är dålig då. Nu börjar det bli dimmigt i ögat så dags för ögondropp igen. Obehagligt är sånt! Är inte meningen man ska ha i saker i ögat!

Ska ringa och fixa hit J´s julklapp imorn, missa ju när dom va här och knacka på i fredags, behöver ju tydligen underskrift. Längtar så tills han får sin julklapp. Och tills jag kan ge alla andra därhemma sina julklappar! Nellie kommer bli så fin i sin :) Shit det är "bara" 5 veckor kvar, satans va jag längtar! Vinterns stora höjdpunkt. Sen kan man komma tillbaka hit med lite mer energi kanske! Och jag har mina snyggingar till skor (svarta Jeffrey Campbells) som väntar på mej där hemma också!!
Funderar på att sätta i löshår när jag ändå är i Uddevalla också, finns ett så himla bra ställe där som är så jäkla billiga (2500 spänn för 100 slingor). Måste bara bestämma mej för vilken hårfärg jag ska innan dess :S
Men innan sverige ska jag ha hunnit med en massa skojjigheter här också har jag bestämt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0