Rosa

Ojoj va rosa jag är idag. Kanske borde byta ut den rosa tröjan mot en svart top istället. Kanske blir för mkt med rosa byxor OCH en rosa tröja (som jag också fick med mej hem från jobbet igår) haha, även om jag har ett vitt linne under. Får se hur jag gör, annars får jag väl synas lite mer på jobbet idag haha :) Men jag älskar byxorna! De sitter så himla bra! 152er i barnstorlek haha. Kan inte ha dambyxorna på kappahl, annars har vi nästan exakt likadana rosa byxor där med. Den minsta damstorleken sitter gräsligt fult på en smal människa. Och då är jag verkligen inte anorektikersmal! Där hade dom behövt utveckla sig tycker jag.
Åhhhh är långt ifrån partysugen nu, satans trött är jag! Vi la oss inte förren runt 1 tiden igår för ingen av oss va trött, och då är det ingen ide att lägga sej för då ligger iaf jag bara och vrider och vänder på mej ändå, det senaste har jag haft väldigt svårt för att somna så då är det bättre att lägga sej när man är supertrött istället och slockna snabbt.
Energidryck till frukost fick det bli! Orkar inte ngt annars. Blir säkert party senare idag igen. För vem brukar va party 06.55 på morgonen?!

Kommentarer
Postat av: elin

Haha nej man är ju inte partysugen när man vaknar, då vill man bara sova.Men du piggnar nog i ^^ <3

2012-01-28 @ 10:46:20
Postat av: elin

vilken fin header du har :) <3

2012-01-29 @ 16:49:01
Postat av: Emilie

Thx babe!:)<3

2012-01-29 @ 18:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0