Orkar inte

Orkar inte må så här längre. Åkte fram och tillbaka på "båren" på sjukhuset idag, fick va nåldyna igen också. J har vart underbar och vart med mej överallt. Vet inte vad jag skulle göra annars.
I väntan på att få komma in till läkaren förut satt jag med huvet på J´s axel pga huvudvärken som gör så ont så att jag bara vill dö så fort jag inte ligger ner. Sjuksköterskan gick förbi och såg att jag nog inte såg vidare bra ut så fick ligga på en säng i väntan på att få komma in och sen fick jag åka runt på den. Grinade inne hos läkaren pga värken och kände mej så jäkla ynklig.
Sa till J att han kan gå till skolan imorn, får se till att ha en vattenkanna vid sängen hela dagen med tanke på att jag bara kan ligga i sängen. Klarar egentligen inte av att blogga men så ni vet att jag lever liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0