Onsdag



J är hos en klasskompis och pluggar. Jag har ätit upp en hel (!!) ben&jerrys medans jag kollade på Pretty little liars. Om jag fortsätter äta såhär kommer jag bli tjock inom några dagar. Åt dessutom massa nachos till middag. Nu drog jag på Frontiers. Såg den för läääääängesen och har för mej den va sjukt äcklig!! Men så är den ju känd för en av de sjukaste äckligaste skräckisarna också.

Va inne på jobbet förut och skulle snacka med chefen medans jag hade lite stake i kroppen, bäst att passa på medans man är så arg man bara kan bli menar jag, för jag är rätt feg med att säga ifrån annars. Men hon va inte där. Fan också. Får bli på fredag när jag jobbar igen.

Både J och jag är så sjukt jävla arga. För det drabbar ju inte bara mej utan han också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0