Om ändå allt kunde va enkelt

Vill ta tjänsteledigt och dra till ett annat land på språkresa (är ju inte bara för såna som är under 18), fan va awesome det skulle va. Har känt länge nu att jag skulle vilja göra det men nu senaste dagarna har jag bara blivit ännu mer sugen på att dra härifrån ett tag (trött på en viss sak!) och göra ngt som unnar mig själv! Kommer nog inte hända men fan va jag vill. Typ en månad, räcker t.om med 3 veckor, vill bara komma iväg härifrån!! Men vill inte åka själv heller, där det kör ihop sej tror jag! Plugga spanska i spanien t.ex! Varför ska jag vara så feg för! Men sen så är det väl inte så lätt att få tjänsteledigt heller antar jag :P
Se ett avsnitt How I met your mother nu efter filmen. Mina ögon vill inte hålla sej öppna men jag vill inte sova nu, jobbigt läge, en energidryck till, tredje elr fjärde för idag, hög på energidryck ^^ inte fått huvudvärk än iaf, det brukar jag få annars om jag dricker för mkt sånt på en dag. Att det inte är bra att dricka för många såna på en dag skiter jag i! måste ju läsa alla bloggar innan jag kan tillåta mej själv att få sova också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0