Och så har man tagit tag i saken

Nu har jag fått nog angående min klänning så nu har jag precis slängt iväg en anmälan till konsumentverket. Helvete va lack jag är, så himla oseriöst företag som bara blåser mig på pengar jag ska ha tillbaka. Råder er att aldrig beställa från Stylebytyra!! Aslång väntetid för att ens få varan, tog en vecka innan dom ens skicka iväg den, och man kan inte göra retur via deras hemsida.
Handlar ändå om typ 50 euro! Och oavsett kostnad är det inte ok att ett företag kan få göra så. Den där Tyra kan ta och stoppa upp ngt nånstans. Lovar, om Konsumentverket tar kontakt med dom så kommer dom säkert svara på mitt mail jag skicka för första gången den 26e december! Då passar det nog. Brukar annars va askass på att ta tag i såna saker men mig blåser man inte på pengar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0