Nyårslöfte

Ta mer ansvar

Sluta dra ut på krogen när jag ska jobba dagen efter. Ska verkligen försöka hålla detta löftet, som bara är för mej själv egentligen. Är jag ledig kan jag festa, men inte annars. Ta vara på mer tid ska jag också göra, göra sånt jag tycker är kul, som att baka! Laga mer mat (ok, laga mat ALLS haha, försöka iaf) och klä upp mej oftare än vad jag gör. Tycker om att va ledig, gå runt hemma och känna mej "fixad" emellanåt (såklart kan de va mysigt med mjukisbrallor också så menar inte alltid men oftare för nu har jag en period då jag bara känner mej sleten och speciellt efter de här dagarna, fy fan!!), naglar och hår inklusive det. Fixa mer i hemmet och få det fint. Ta hand mer om mej själv. Lägga pengar på bättre hårprodukter och dyrare grejjer för då känner jag mej "snyggare".
Kom nyss på det här, men det känns som ett vettigt nyårslöfte jämfört med "ska börja träna mer" och sånt där nonsens.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0