Nyår

Nyåret börja grymt bra ute i Eckerö med Elin, Mickis, Roope, Johannes och Johny. Vid 11 tog vi taxin in till stan och dela upp oss, jag, Elin, Mickis och Johannes drog in på Kino och fira tolvslaget (men jag och Johannes drog till arken efter några timmar). Mickis mådde inte så bra så hon drog hem efter en kort stund så skulle hon jobba igår också. Sen gick det utför. Synd, men man ska va glad för hur kul det var i Eckerö iaf!:) "jag är en skitstövel och ska fortsätta bete mej som en" ja men bra för den personen att du har så många vänner då och att personen satt ensam på nyår om inte en viss annan vart snäll och drog dit. Konstigt man hamnar ensam på nyår till slut isf. Ingen vill umgås med en sån person. Säger till en person att hon ser fet ut i diverse grejjer som inte är det minsta fet. Hur fan är man funtad då??
Sov hos lotta igår och låg i hennes soffa halva dagen (hade min hemnyckel hos Elin), beställde hem pizza som jag inte ens orka äta upp halva, sen kom Elin och Johannes och hämta upp mej, så köpte dom pizza, snacka om gårdagen och sen drog vi till Eckerö för att hämta hennes bil, "han va en idiot igår", så de va fler som tyckte det.
På torsdag ska vi på julfest med jobbet, sen smiter vi till Kino och festar vidare ;) då ska vi ha kul hela kvällen lång!
Laddar ner säsong 2 av OC nu så jag har ngt att sysselsätta mej med hela dagen! Måste fixa förtullningen av J´s julklapp också :) blev dyra julklappar i år till alla, men det får dom va värda :) betala hyra måste göras också, mindre kul :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0