Min nya favorit i garderoben


J tyckte inte om den men det gör jag, älskar färgen! Ska ha den nästa gång jag ska ut! Den matchar min rosa clutch också som jag inte fått användning för än!

Sålänge J är hemma får jag aldrig välja vad jag vill se på tvn och det gör mej frustrerad, tycker det är skönt när jag är ledig, han är i skolan och jag kan göra va jag vill hemma, lyssna på musik och ha på en film i bakgrunden om jag så vill. I-landsproblem jag vet :P Jag älskar att ha egentid hemma. Det är superviktigt för mej emellanåt för jag blir galen annars. Alla tjejer som har pojkvän kan nog hålla med mej om det. Nu lyssnar jag på Nirvana i högtalarna i köket ist :)

Laddat ner 2 skräckisar som jag såg för ett bra tag sen, Irreversible och Martyrs. Men får se dom en annan dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0