Måndag

Trodde huvudvärken försvunnit, fram tills för en stund sen då jag insåg att så inte var fallet, så nu är det sängen som gäller igen. Alarmet gick tidigt imorse för jag skulle ringa sjukhuset kl 8 och så har jag även ringt samtrans som ska komma hit med J´s julklapp idag. Gärna typ snart.
Min akutläkare ringde nyss och hade förlängt sjukintyget åt mej så jag kunde bara komma och hämta det när jag kunde på medicinavdelningen (tack som fan att jag slipper gå till kärringarna på akuten och hälsocentralen!!), så jag behövde inte hämta det idag som tur var eftersom J är i skolan. Och som huvudet är nu vill det inte ut på biltur ändå. Åka buss kan jag ju bara fetglömma, när man aldrig vet när illamåendet slår till.
I brist på ngt att göra i sängen, så har jag googlat lite haha. Nu blir det däremot the hills om datan hänger sej igen som den gjort nu varenda gång jag ska se det. Vissa gånger har den börjat tjuta så in i helvete så man tror den ska börja brinna elr ngt. Hatar min dator!
Måste till apoteket och köpa panadol, de va tydligen det läkaren tyckte jag skulle ta, det och treo. Får se om jag klarar åka nånstans sen när J kommit hem från skolan. Inte för jag tror det hjälper med panadol heller men skadar la inte att testa. Snart är pengarna slut på alla dessa sjuk kostnader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0