Måndag

Denna dagen har bara rusat förbi. Vart mest nere på lagret och inventerat.. och försökt få folk att fatta hur man inventerar. Asså.... herregud. Trodde jag skulle bli galen, ville slå nån. Typ. Råka kalla dom för nötter till en kollega, kanske inte så snällt men det är dom. Man står för fan inte och snackar i telefon t.ex om man får betalt för att jobba, men det var typ minsta bekymret. Trots detta var det askul att va tillbaka på jobbet igen. Men asså.. tur man slipper nötterna imorn under dagen iaf.

Ska köpa lite kläder på jobbet imorn! Toppen nedan, en mintgrön top (en av vårens hetaste färger då allt ska va pastelligt och jag älskar det!) och ett par beiga typ kostymbyxor. Inte min grejj egentligen men tyckte dom var fina. Och justejja, ett fjäderhalsband, såååå fint! Väntar bara på att den rosa kavajen ska komma in stl 34 igen, hoppas den gör det iaf :/ fan att jag inte köpte den när den fanns.

Blev kräftstjärtstoasts till handbollen (som gick åt helvete såklart). Tror vi ska vänta med att äta det igen på ett tag nu för annars lär jag aldrig mer vilja äta det haha. 2 ggr på 2 veckor.


Toppen är myyyyycket finare irl, på bild ser den asboring ut. Jag hade inte velat ha den om jag inte sett den irl iaf.

Kommentarer
Postat av: elin

Jaa nötterna prata i telefon ja:/ ojoj. Skämmas borde man.

Är de vita eller bruna fjäderhalsbandet? :) de vita vill jag ha :P Eller egentligen de bruna oxå.. får se :) <3

2012-01-24 @ 08:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0