Maaat!

Köpte färdigmat på lunchen idag (som vanligt med andra ord), men är så less på det jag brukar äta så det finns inte, så köpte nån ny grejj jag iaf inte sett innan, kyckling i sötsur sås och ris. Va typ 5 små kycklingbitar och mest bara sås, värt! 5 jävla euro för den skiten. Dessutom efter jag hade värmt det i micron och hade satt mej och skulle äta så sprätte såsen upp (bara sådär?) rakt i ögat på mej. Gaah. Aldrig mer. Är sugen på riktig kyckling i sötsur sås, så steker kyckling nu som jag sen ska blanda med uncle bens sweet and soursås (kycklingfond har jag oftast till alla kycklingrätter också, gör kyckling såå mkt godare). Och pasta till det för jag är ingen rismänniska (och för att jag bara bränner ris oftast).
Senare blir det affären och sen bara chill :)
Får se om jag orkar pallra mej in till jobbet imorn och hämta ut lite p-plagg.
Ska bl.a hämta ut ett par gröna byxor (även om J sa att jag inte ska ha gröna byxor haha), som Elin har, jag köpte ju dom rosa och hon dom gröna, och nu kommer vi båda ha båda färgerna haha :) men dom sitter så snyggt så man måste passa på!
Fan också.. Lotta skulle visst jobba kväll imorn så blir ingen vattengympa. Men drar nog in till stan med henne och går där en stund innan hon ska jobba istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0