Lucky me

Kan inte annat än älska mottagandet man får i receptionen på sjukhuset. Hur fan tänker folk där?? Skulle dit förut och förlänga sjukintyget. Då gick det inte att träffa vilken läkare som helst för det var tydligen läkaren som skrivit 1a sjukintyget som måste fixa det andra?! Så jag tvinga mej dit helt i onödan, sen har dessutom kärringen mage att säga att jag ska ringa dit kl 8 imorn och va snabb med att ringa dessutom för "tiderna går åt snabbt" så det lät som om jag har tur om jag ens får tag i ngn tid, och min läkare är bara extra anställd tydligen, så lät inte ens säkert som jag kunde få träffa han imorn. Förihelvete va lacka både jag och J var. Bara för ett jävla sjukintyg. Vem fan som helst kan ju se att jag knappt kan stå upp på benen. Kärringhelvete. Synd jag knappt har ngn ork att ens prata med ngn stående, annars hade jag säkert kunnat tjaffsa mej till ett besök hos en annan läkare (mamma skulle vart med hon är grym på sånt!). Sånt folk ska fan inte jobba på sjukhus. Läkarvården här alltså..

Se på handboll om en stund. Sverige-Makedonien! Önskar jag inte hade haft så ont i huvut förut i affären efter vi va på sjukhuset, så jag hade vart pigg nog att kunna välja ut lite godsaker för matchen. Det hör ju till. Cola light och lösgodis hade inte vart fel.

Har förälskat mej i en ny klänning. Har inte mkt annat för mej än att läsa min bok, kolla serier och önskeshoppa på dagarna vetni, rediiiiiigt tröttsamt. Är för rastlös som person för att bara ligga till sängs hela tiden :P vill va på fötter, jobba, träffa Elin och kunna va roligt sällskap åt J igen! det är allt annat än va jag är numera :S kollar berlin/paris och amsterdam resor och drömmer mej bort fram tills matchen börjar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0