Lördag

En sämre dag idag. Orkar inte, om jag vart emo hade jag sagt skjut mig, men är ju inte det så atte.. försöker överleva ist.
Sjukhuset imorn då.. måste förlänga sjukintyget, hur nu fan jag ska klara att åka bil och vänta i väntrum utan att.. spy. Och att ha folk som sitter och glor på en som sist gång när jag satt med huvet på J´s axel och såg eländig/döende ut. Förihelvete det är ett sjukhus, folk går inte dit för dom är friska. Även om jag vart helt i min egna värld de gånger jag vart på sjukhuset hitills så lägger man ändå märke till att folk inte verkar ha sett sjuka personer innan. Men måste ju dit, såvida dom inte kan skicka intyg men antar dom ska se en och tro på en, för annars kan ju vem som helst få sjukintyg iofs :P men orkar inte!
Dricka med huvet liggandes börjar bli tröttsamt, att inte kunna ta en ordentlig dusch, tvätta och hämta vatten, att inte kunna göra NGT ALLS mer än att ligga i sängen tär på mej, blir galen. Vill jobba igen, vill komma tillbaka i vardagen igen.

Kommentarer
Postat av: elin

Du är ändå snyggast, så låt dom glo :) Hoppas de blir bättre snart :) <3

2012-01-15 @ 06:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0