Jobb imorn!

Sova nu så man iaf inte är ett vrak imorn också, för det har jag vart i 2 dagar nu så det räcker. Stackars J ringde förut och jag lät lagom glad och pigg. Det var jag inte heller men ändå.. fick dåligt samvete över att jag lät de gå ut över han. Han är i amsterdam nu och kommer hem om några dagar, iaf nu i veckan :)
Nu blir det sängen som sagt! Se victorias secret show 2007, sett 2008-2011 idag som tidsfördriv, inge dåligt sådant för man blir glad av de iaf för dom utstrålar sån glädje och så älskar jag att kolla på dom :)
Ledig ons, tor, fredag sen igen, det är Elin också och på onsdag ska vi meka med bilar haha. Mer om det en annan dag, fyllesnack som blev verklighet men det gör inget, bara kul haha :) nu ringde J igen som tur var.
Natti på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0