Hur svårt kan de va?!!

Fattar inte hur den där korkade tjocka fule kinesjäveln på hesburger inte kunnat fått kicken än. Jag och J va där för en stund sen och skulle köpa varsin dubbelostmeny, när vi kom hem var det bara en simpel cheeseburgare i min påse, och en jävla massa mer pommes än va jag bad om. VARJE gång jag handlar av han blir ngt fel, alltid. Han fattar inte va man säger och är så JÄVLA trög. Hatar han och hatar det stället, ska inte stödja dom med med cash. Elr som J sa, nästa gång att man pratar i s l o w m o t i o n med han som den tröga idiot han är.

Handboll om en stund. Kanske lugnar mina nerver lite. Elr tvärtom. Kinesjäveln förstörde dagen. Om man inte fattar svenska och inte kan svenska ska man fan inte jobba inom service här.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0