Handbolls EM

Tur handbollen har satt igång nu så man har ngt att se på nästan varenda kväll i 2 veckor framåt iaf, speciellt när man ligger till sängs hela tiden. Nu börjar dock huvudet bli bättre som tur är! Det går sakta men säkert framåt! När den är borta så är det back to work igen som gäller, skönt! Måste ju komma igång med mariebad också så man får använt kortet ngt :)
Sverige-Tjeckien imorn. Go sverige! Hatar all annan sport, handboll är enda riktiga sporten! Skulle man aldrig kunnat tro att jag skulle säga för några år sen när jag hata ALL sport.
Sjukhuset imorn och hämta sjukintyget. Tur det bara är att hämta det i receptionen tack vare min akutläkare som ringde upp mig personligen förut och tyckte jag blivit väldigt dåligt bemött av de som sagt att bara han kunde skriva ut sjukintyg åt mig. Bitcheees.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0