Gbg

Ligger här i sängen och planerar sverige vistelsen lite, har börjat med en lista på sånt jag ska köpa och butiker jag inte får missa, för jag missar så lätt ngt annars.
Lite av det som står med på inköpslistan:
  • Chai latte från espresso house som man kan göra själv hemma. Har en kvar men vill ha mer.
  • Min älskade make up store parfym
  • Ricinolja till håret
  • Massa depend nagellack
  • Noskapin (mot rethosta, finns tyvärr inte här va jag sett)
  • Ett bubbelgumsrosa läppstift från YSL jag kollat ut
  • Kiviks Fläder cider! blir nog att köpa på sej ett par! nu kan jag dock inte ens tänka på alkohol :P
  • Marc Jacobs klocka och Marc Jacobs väska (kolla efter iaf! men en klocka blir det nog!)
  • Macarons
  • Vår/sommarkläder!
Utöver mina shoppingbehov (räknar med att det blir kussen som får hänga med på mina shoppingäventyr, men det är bra för han är bra shoppingsällskap och både jag och han har inget emot att avsluta shoppingen med varsitt glas rosé nånstans! finns det ett bättre avslut?!), så ska vi även hinna med Heaven 24´s räkmackor, äta kinamat på Malaysian Sate och äta en massa svensk pizza och lejonet & björnen glass!<3 och äta en massa god hemlagad mat! Och som oftast hos J blir det väl en hel del gott vin ;P
Och så ska jag hinna med biobesök! Och se pappas nya hus. Blir mkt som ska hinnas med :S vill ju dessutom ut med både syrran, nettan och kussen! haha good luck!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0