Fredag

Jobb 12-20.15 idag. Skulle jobbat kväll med Elin idag men hon bytte bort sin tid, boo. Haha nejdå jag förstår henne eftersom hjon sen är ledig helgen, att jobba kväll innan man är ledig en helg borde va olagligt. Hatar att jobba kväll på fredagar, it sucks! Sen jobb 8-16 imorn så blir hem direkt efter jobbet och chilla. Elin fråga om jag ville komma förbi hem till henne ikväll och va nykter en stund med dom på förfesten, men då är jag ett vrak ändå imorn :) så nöjer mej med att umgås med henne/dom imorn ist! För jag vägrar jobba heldag på söndag!
Ska åka in till jobbet lite tidigare så jag kan prova de rosa byxorna på jobbet. Åhhh ikväll måste jag gå hem från jobbet, fy fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0