Finders keepers

Den där klänningen från Asos (klänningen heter Finders keepers) vill jag också ha! Sååå jag!! 134 euro. Om jag hade haft mer cash hade jag slått till nu. Insåg när jag kolla Ulrikkes blogg att jag vill bli blond igen, nu. Men måste vänta tills efter vi vart i sverige för mamma hatar när jag har blont hår ;P men ska för en gångs skull lägga ner massa pengar på att göra det hos frisören, förstör ju mitt stackars hår med mina hemmablekningar. Snackat med sis på fb chatten (ja och med Elin då ^^) och i sommar måste hon då fan hit så vi kan ta med henne till Kino!
Hur som haver, har ju inte brist på blogginspiration idag iaf haha! men hellre det än tvärtom för då blir bloggen väldigt tom och tråkig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0