.

Ingen kunde va lyckligare än jag just nu! Drog till Lotta och Mathi förut och när jag kolla fb såg jag att Linda kunde ta mitt pass lördag v.7. Blev överlycklig. Då återstår bara det faktum att mitt jobbpass på söndag blivit ändrat från 12-15 till heldag utan att hon frågat mig utan det hade blivit ändrat nu medans jag vart ledig!? Blir galen!
Men jag behövde verkligen snacka av mej så det var skönt att komma iväg till Lotta en stund och bara få prata av sej. Hon märkte på mej att jag behöver komma iväg härifrån, och jag kunde inte annat än att hålla med. Det har vart så mycket nu det senaste.
J är inte hemma så jag kan se på vad jag vill, drog på Martyrs men de va lite för mkt tortyr för vad jag klarar av att se ensam. Testar Irreversible ist.
Ska troligen på vattengympa på tisdag med Lotta, haha. Tant träning ;) Men ska bli kul.
Jag kommer väl kollapsa efter 5 min! Då kan man iaf känna att man gjort ngt vettigt på en ledig dag, mer än va jag gör annars.
Lämna tbx en tröja och kostymbyxorna imorn, lika bra för toppen satt inte smickrande och byxorna kommer jag nog aldrig använda, ska prova de rosa byxorna ist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0