DENIM & SUPPLY BY RALPH LAUREN


Från Nelly. Vill ha! Älskar Ralph Lauren, men den kostar 1195 spänn, inte va jag har råd med just nu. Kollar på The hills (drama drama drama, fattar inte hur dom orkar?! fattar inte hur folk orkar! får nästan mer ont i huvudet av de där) och har gjort sen jag kom hem från sjukhuset. Betala 27 euro för ett besök på knappt 5 minuter där han bara konstarera att jag blivit bättre. Dom ruinerar en för fan! Hamna hos samma läkare som förra gången på den avdelningen som inte fattar va jag säger då han är finne och så jävla trööööög. Fråga om jag behövde boka nytt återbesök på hälsocentralen för att kolla av proverna som är klara snart, men varken sköterskan som fick agera tolk elr han fatta frågan så skiter i att boka ngt mer besök på de där dårhuset! Vägrar betala dom ngt mer. Har lagt ner närmare 100 euro på sjukhuskostnader och piller och sånt senaste veckan. Försökte även fråga dom hur det kommer sig att ögat bara kunde bli sådär, men det fick jag inget svar på heller. Älskar bara sjukhuset här! Får la googla på de där fina ordet jag fick på 1a sjukintyget, får nog bättre svar där.

 

Fick bli promenad hem då jag missa bussen med högst 4 minuter. Va 25 min kvar tills nästa skulle gå så varför stå där och vänta, så gick ist. Trodde ett tag att jag hamnat vilse på väg hem haha, istället för att gå mitt i vägen mot elgiganten där det inte finns gåväg, så chansa jag på att gå in i ett husområde, gick och gick och gick, tänkte att nejfan jag ska inte vända utan chansa på att jag inte hamnar helt fel, till slut kom jag till strandnäs. Herregud, jag i ett nötskal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0