Bored

Va gör man när man bara kan ligga i sängen och tröttnat på de kassa tv programmen och mår lite bättre för en gångs skull? internet shoppar! men med tanke på sverige i februari så blir det inte mkt, shoppar hellre mer där. Om man ska försöka tvinga i sej lite kycklingsoppa som J fixa ihop förut, får knappt i mej ngt så aptiten är det också fel på. Läkaren sa att huvudvärken antagligen beror på ryggmärgsprovet men som J sa också, det kan ju inte pågå i hur många dagar som helst. Känns som det är ngt mer fel. Antar det är huvudvärken och alla nålar som gör att jag är helt utmattad men det förklarar inte bristen på aptit. Skumt är det iaf. Det här skulle bli en myshelg ju, men så kan jag bara ligga i sängen, urkul!! hoppas hoppas huvudvärken är borta imorn men skulle inte tro det. Kan jag inte bara få vanlig feber som alla andra när jag väl ska åka på ngt, nej jag åker på de här. Feber får jag aldrig däremot, mycket hellre de! J har iaf vart och handlat chokladpudding, nyponsoppa, risifrutti och juice till mig idag, sjuklingmaten nr 1 för mej! känner mej helt handikappad som inte klarar av att ens hämta vatten. Bara att fortsätta med kortisonet och ögondropparna och se om ögat blir bättre.
Sjuksköterskorna jag träffat på sjukhuset har iaf vart underbara , och läkaren jag fick på akuten. Men mottagandet av kärringarna i receptionen där kan man ju diskutera, fy fan vilka dryga as.
Den här beiga mocka-jackan vill jag ha i vår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0