Äntligen hemma

Haha de va värst va nån va bitter imorse, men jag var så jäkla trött så skyller på de :) hade ju riktigt jäkla kul ändå! dansa på pelaren gjorde vi också.. asså att jag aldrig ramlar ner är otroligt, men det beror nog på att jag vet att jag är så långt uppe, att jag inte får ramla ner och hur full jag än är så är jag stadig däruppe! Riktigt kul var det!
Att man inte kom därifrån förren 4.. det däremot var ju inte vad jag hade tänkt mig!? Haha. Vakna imorse, behövde gå på toa och kolla sen klockan, 07.59, en minut innan alarmet skulle ringa, jag som trodde jag kunde sova vidare några timmar till, åhh va hemskt det var! Men har bara mig själv att skylla!
Nu ska jag ladda ner en film som Elin sett, Försvunnen som verka rätt bra även om den va svensk när Elin berätta handlingen och jag är filmsugen nu!
Jobb 10-17.15 imorn och ikväll blir det inget festande kan jag lova!
Men där vita månaden jag skrev om imorse, det står jag nog fortf fast vid för det kan jag behöva efter den här månaden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0