Äntligen hemma igen

Haha bästa.. "detdära" om en person!
Tvättstugan va upptagen, skulle bokat imorse. Fast då kanske de redan va uppbokat då med. Så blir att bädda sängen med fulare påslakan ist. Hatar att ha fula påslakan i sängen.
Denna dagen har gått låååååååångtsamt! Fy fan. Va mkt jag svär här i bloggen, men det tänker jag inte ändra på för då ändras ju även uppfattningen om hur jag menar det. Om jag är "jävligt sur" t.ex, kan jag ju inte skriva, "jag är sur" liksom. Då tror ju folk att jag bara är lite sur. För att bara ta ett exempel då.
Nu blir det käk, sen sängen. Är såååå godissugen men har inget godis hemma, måste gå till Tombos isf, en promenad på 15 min fram och tillbaka, orkar jag det? Elr är frågan snarare.. borde jag det? haha, ätit så mkt godis det senaste. Men är så himla chokladsugen.

Kommentarer
Postat av: elin

lätt bäst ^^ vad ska man annars kalla personen liksom.. detdära funkar fint ;)

2012-01-08 @ 20:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0