I love



Såg att det inte finns ngn make up store butik i örebro, jävligt synd. Min älskade doft är ju från dom. Jag har den alltid när jag går ut. Älskar den. Twenty forever heter den och tänker fortsätta ha den som "min" doft. Tycker det kan öppna en make up store butik på åland!

Men såg att man på Kicks hemsida (där dom har märket) kunde beställa till kicks butiken i örebro så man bara kan hämta ut det där, asbra! Så då var det löst. För Make up store brukar inte finnas i kicks butikerna, men finns som tur är på deras hemsida :) Dom hade även I love produkter! Älskar saker som luktar gott!

 

Sitter och kollar på löshår också. Funderar starkt på att beställa clips från sverige. För ett kit som är 50 cm långt så kostar det 712 kr. Vill ha långt hår till helgen! Kostar 200 spänn extra för express frakt som det får bli isf, får se imorn när jag fått svar på mitt mail om jag hinner få hem det till fredag om jag lägger till de. Annars känns ju den kostnaden ganska onödig om det kommer på måndag :P

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0