Torsdag


Blev skåhla igår , studentpuben, med grabbarna och Lotta. Sen drog vi in till stan men var helt folktomt på arken så vi drog till dinos men där var det inte mkt bättre + att jag va rätt packad för jag hade druckit rätt mkt rosé, så vi blev inge långvariga där. I somras kunde man gå ut mitt i veckan och det var ändå en del folk, fan va tråk att det är höst nu, för det känns iaf så.

Vakna tidigt imorse, tog en treo och la mej igen. Vakna upp senare igen och var inte bakis alls, tacka vet jag treo. Drog till Lotta förut och hängde med henne några timmar, är så glad att jag har henne och Elin, underbara människor dom 2!

Nu fixar älskling käk. Skönt att få riktig mat i sej igen efter en hel sommar då jag ätit inget alls vissa dagar och de andra dagarna blivit skräpmat. Sen blir det nog ngn film elr 2 :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0