Tisdag


Blev jobb från 8.30 till 18 idag. Ledig i 2 dagar nu då. Vad kan man hitta på imorn mer än att sitta hemma och glo på tv liksom? Är ju mitt i veckan då folk jobbar, och så är jag pank, så har inge lust att dra in till stan heller. I-landsproblem. Tycker föresten folket kan tröttna på kino och börja dra t arken ist, föredrar arken framför kino faktiskt, vet inte riktigt varför för kino är fräschare men ändå.. arken ska de va. Dom kan bara skippa livebanden på lördagarna för dom suger. Har inte alls lika kul på kino som jag har på arken. Men man får la vänja sej elr ngt. Fan va drygt att jag inte kan dra ut på fredag också, men jobbar 8 dagen efter så det kan jag glömma.
Jag och J sitter framför våra laptops och är jävligt sociala mot varandra just nu.. haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0