Söndag


Fy fan låter jag beskriva hur jag mår nu. Hamna på efterfest hos grannen igår efter vi vart på Kino, gick in till mej istället för jag mådde dåligt, slockna ganska snabbt. J kom hem senare och ville att jag skulle ta av mej paljettklänningen och det förstår jag såhär i efterhand för den fäller som fan, men jag vägra för jag ville bara sova. Tydligen hade jag vart asaggro och bara "ge fan i mej!" och så vidare, tagit hans täcke hade jag också gjort. Stackarn :)
Vakna typ halv 1 och J sover fortf. Mår så illa!
Om man ska bli nykterist?! Lära sej sticka elr ngt istället, vad gör nykterister på helgerna liksom? Jag blir bara irriterad på fyllan numera så lika bra att va hemma istället! Nästan så jag förstår mej på folk som blir nykterister. Tycker inte om den personen jag blir på fyllan (vem gör det? men jag hatar verkligen den personen jag blir när jag fått i mej för mkt), men det betyder inte att jag inte kan störa mej som fan på annat folk heller som jag bara inte förstår mej på. Igår va en bra kväll däremot med trevligt sällskap, skulle bara druckit lite mindre :)


Ska nog byta lösen till bloggen. Ska bara komma på ett nytt lösen först! Är för bakis för det nu.. elr så låter jag de va som det är.. Måste till affärn sen och handla, finns inge mat hemma förutom lite tacosrester från igår. Och jag är ashungrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0