Söndag


Jobb 12-15 idag, måttligt kul efter att ha druckit några redbullvodka och shotat igår. Men inte alls så farligt ändå konstigt nog. Vakna av mej själv imorse också typ en timme innan jag skulle upp, så skönt när man gör det och slipper vakna av alarmet. Fått i mej 2 glas treo så känner mej nästan som människa iaf.
Gårdagen blev asnajs, helt klart roligare än i fredags, ångra bara att jag drog ut då, bortkastade pengar och bara typ 2 timmars sömn innan jobb vilket resultera i en vääääääldigt trött och seg Emilie igår.
Men igår vart asnajs när jag väl kom igång. Först satt vi hos Elin, sen drog vi på ngn polsk förfest och sen drog vi hem till mej och förfesta med killarna :) smidde planer för i vinter jag och Elin. Åka pulka i skidbackarna med cider i handen. För ingen av oss kan åka skidor. Haha blondiner och alkohol :)
Har ingen alls lust och jobba idag!! Handla efter jobbet sen hem och dega i sängen resten av dagen. Har ju nytt avsnitt av Vampire diaries att se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0