Söndag


Va faktiskt duktig igår och drack bara lonken, och va hemma typ kvart över 2. Blev ändå lite för mkt för jag minns att jag blev sur på J för han inte ville gå med mej hem haha. Har inte så gott om cash så jag kan ta taxi hur som helst, men gick till slut med på att jag får pengar av J för taxin för han ville inte jag skulle gå hem ensam. Har dåligt samvete över att jag blev sur på han haha :) Var fest i korriden när jag kom hem? Satt en massa fjortisar precis utanför vår lägenhet med ashög musik på, lagom kul när jag skulle sova. Man skulle ringt och klagat nästan haha, skadeglädje är den bästa glädjen elr hur var det?;) skulle aldrig klagat annars (för här på bikupan gör man inte det, lite av en oskriven regel) men jag hatar fjortisar som faktiskt kan sitta inne i en lägenhet (som normalt folk) och festa istället för att hänga i en korridor. Lite väl respektlöst även på en lördag.
Ja, så det blev kino igår, efter förkrök på bikupan hos oss. Sen träffa vi Lotta, hennes brorsa och Mathi på Kino. Synd jag skulle upp och jobba idag annars hade jag vart där längre, men jag kände att det skulle bli alldeles för mkt lonken om jag skulle stannat längre så hade faktiskt disciplin :) gick ensam och köpte en pizzarulle och tog taxi hem. Jag och mina pizzarullar på fyllan :P


Nu ska jag hälla i mej lite energidryck och chilla lite innan det är dags att dra till jobbet. Längtar tills jag kommer hem sen och kan koppla av framför tvn. Myskväll it is. Ledig mån-tis också, underbart.

Drömde att jag satte på akrylnaglar inatt? haha whaaat liksom. Nu är jag jättesugen på att göra det bara för det, har tom googlat och hittat ett ställe här i Mariehamn där man kan göra det. 60 euro för fransk manikyr, skulle va ngt. Jag vill ju inte ha glitter elr ngt sånt där, utan bara stilrent.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0