Så blev det med den lugna fredagen


Drog till Lotta igår efter jobbet. Gick sen till alko och fixa vin. Tänkte att vi kan chill dricka lite liksom, inte supa och framförallt inte ut. Jag skulle ändå jobba kl 10 idag. Fan för alkohol, det gör bara att man vill ut.
Hamna på förkrök hos Lottas kompis och sen kom Mathi och lite annat folk, hamna på kino efter det. Minns att vi skulle upp på scenen och dansa men där fick man tydligen inte dansa, men folk får stå och dansa på pelarna? (vilket jag däremot aldrig skulle göra) tycker jag är konstigt. Well well.. märkte att Lotta och Mathi inte va kvar efter en stund så då kom jag på att fan, jag ska ju liksom upp typ 8 imorn, borde gå hem kanske. Då var klockan kanske typ halv 3. Oops. Men jag var orolig över att inte komma in i lägenheten om J somnat, har ju inge nyckel. Men så när jag va på väg gåendes hem (FY FAN! känns som en evighet att gå hem från stan på fyllan!) så ringde Mathi, så ringde han J och såg till att jag kom in i lägenheten, sicken tur. Idag är brudsen bakis haha.. satan va dålig jag vart idag. När jag blir bakis mår jag illa och idag har det vart riktigt jävla hemskt. Körde tom fingrarna i halsen imorse men det funkar ju bara på fyllan tydligen, inte efteråt. I fortsättningen blir det lonken fylla.. inge vin och redbull vodka fylla.

Jag ska då fan alltid jobba på helgerna. Känns som jag säger varenda gång jag är ute att jag ska upp och jobba dagen efter. Känns lagom kul när alla andra kan va hemma o götta sej i sängen hela dagen efter.. Nästa helg blire nog utgång med Elin, känns som en evighet sen nu ju. Blir nog taggad om några dagar när jag blivit människa igen. Jobbar bara 3 tim på söndan. Sen är jag ledig 2 söndagar i rad efter det iaf :) Snart fyller Lotta också, fira henne då :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0