Torsdag


Jobb 12-20 idag. Lär va grymt seg imorn när jag kommit hem efter 10 timmars jobb, och sen upp tidigt på lördag för jobb igen, men är ju ledig söndag iaf :)
Ska ta vägen förbi apoteket ngn dag snart och kolla efter Ricinolja. För det kan tydligen få håret att växa snabbare, ist för 1 cm/månaden "ska" håret växa 3-4 cm. Detta är alltså laxermedel egentligen så det är ju aningen pinsamt att gå och köpa i butik, haha får säga att det är åt håret :P

"Våra kunder har mailat och tipsat att de använder ricinolja i håret (hårbotten och hårtoppar) för att stimulera hårsäckarna till bättre hårväxt, samt få ett fylligare hår. Massera in och vänta ca: 30 min innan du tvättar ur, rekommenderas att göra 2-3 ggr i veckan."

http://www.grongava.se/shop/product/ricinolja-liten


Kommentarer
Postat av: elin

Sånt vill jag oxå ha ^^ ;) Och du det är väl Torsdag idag va? ^^ eller hoppade du över nåndag denhär veckan? :D <3

2011-09-29 @ 15:02:02
Postat av: Emilie

haha ändra rubriken nu. Undrar vad som försiggår i mitt huvud ibland ;)<3

2011-09-29 @ 20:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0