Lilla Bella

Vår nya lilla valp hemma, hund nr 6 nu hehe. Och innan de 6 som vi har nu har vi haft några också dessutom. Det suger att inte kunna få träffa den förren nästa sommar, som det troligen blir eftersom det är först då jag har semester. Går miste om så mkt när man bor här, missuppfatta mej inte nu, jag är så glad att jag träffat Elin och Lotta, men dom 2 och J är de "enda" som gör att jag klarar av att bo här. Utöver dom finns det inget som skulle hålla mej kvar här. Men man borde sluta klaga för det förändrar inte att man inte har de i sverige i närheten ändå.
Har haft lite förkrök sällskap här hemma men dom drog till Kino nyss. Nu är det bara jag, J och F kvar här :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0