Dessa måsten och ärenden..


Som jag alltid råkar få på mina lediga dagar, nästan alltid iaf. Idag är det tandläkaren 13.15. Sen ska jag gå och se om Lotta är hemma tror jag.
J hade fått kommentaren "stackars dej" när Lotta hade presenterat han som "Det här är Emilies pojkvän" för en kille på Kino i lördags efter jag hade dratt hem. Idag fick jag veta vem det var och han var med en stund på midsommar hos Carola. Jag gick igår och tänkte på vem fan säger ngt sånt? Men det var tydligen inte alls menat på ett dåligt sätt fick jag veta idag, men att säga det så till ens pojkvän låter ju mest bara elakt.

Skördefest nästa helg haha.. får se om man kanske hänger på, på lördag! åka runt på landet och dricka lite :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0