Blev visst inte så lugnt ändå


Blev visst lite förkrök här innan de andra skulle t arken, har ju vart nollning av "ettorna" idag som dom har haft hand om. Så satt här med en aspackad pojkvän, Flemming, Fredrik och Ronnie. Har nog aldrig sett J så packad. J, R och F fick nagellack på sej också, ja bara det säger nog en del. Och så har vi ngn vägskylt här som jag inte vet hur den kommit hit. Jag sa att den inte får ingå i vår inredning iaf :) J stanna kvar hemma och har nog slocknat nu, ska nog lägga mej jag med breve fyllekajjan.

Är jävligt glad att slippa va asbakis imorn som de andra lär va ;P

Girls night out nästa lördag hoppas jag! Skulle behöva det! Och kanske skördefest på lördag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0