B-day weekend


Jag och Mathi ska fira Lotta på lördag när jag slutat jobbet, men hur skriver jag inte här :) present är köpt iaf. Resten får jag fixa på fredag. Blir allt bra de där :)
Slängde ihop en äppelpaj förut som vi såg framför Gossip girl. Som jag saknat den serien, underbart att den är tbx igen!
Säljkurs imorn mellan 13-15. På min lediga dag, mindre kul.. Tur det inte vart på kvällen iaf.
Köpt ny navelpiercing och rosa vantar idag också.
Vi börja kolla på en serie förut som heter Pan am som handlar om några flygvärdinnor. 1a avsnittet kom idag och det vart rätt segt men tror den kan bli bättre så den får nog en andra chans nästa vecka igen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0