Zipper

 

Christian Louboutin kopior från Scorett. Hatar kopior av dyra skor (för hur kul är det för dom som faktiskt lägger ut en massa pengar på äkta vara när man sen ser tusen människor runtom gå runt i likadana skor fast flera tusenlappar billigare? som nu i det här fallet Therese. jag själv lägger hellre också mer pengar på riktig vara när det gäller skor. Som t.ex alla Jeffrey Campbell kopior som nu Nelly har t.ex. Aldrig att jag skulle köpa dom men det är bara jag det. Förstår folk som inte vill slänga ut så mkt pengar på skor men jag personligen skulle skämmas över att gå runt i kopior) 699 kr kostar dom från scorett jämfört med 5600 kr för äkta vara.

Men tror ändå dessa kommer gå åt som smör, och jag klandrar inte de som köper dom för jag älskar dragkedjan som detalj. Men dom kunde väl iaf låtit bli att göra sulorna röda som är CL "grejj" liksom, bara haft dom svarta.

Alla prioriterar vi olika dessutom, jag lägger hellre mkt pengar på skor, smycken och väskor än kläder. Jag skulle lätt kunna slänga ut 6000 spänn för ett par skor om jag hade pengarna och t.ex 5000 för en klocka, J skulle tycka jag va galen men killar förstår oftast inte sånt ändå ;) men kläder skulle jag ALDRIG spendera så mkt på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0