.


Nya partylåten haha. Och föresten, fan va jag bara vill gå i ide några dagar, så ingen känner igen mej på jobbet från pelaren i fredags hahah, jag vet ju att iaf en gjorde det. Ångest var ordet, men kul var det, förutom skrapsåret på knät som fortf gör ont som tusan. Ramla ett x antal ggr också, så känner mej bortgjord för resten av livet och vill aldrig mer till Kino som läget är nu. Satsar på att sitta hemma och gömma mej från omvärlden utöver jobbet istället.


Nu tycker jag J kan komma hem så vi kan åka till sjukhuset. Hoppas inte det är ngn infektion av ngt slag men då hade jag nog haft ont och det har jag inte än iaf. Och dövhet googla jag på men det verkar inte som man blir det bara poff sådär. Men är orolig ändå. Testa att ha på musik på datan och hållde för det örat jag kan höra på, hörde då absolut ingenting. Creapy. Jobbigt att ha ett sånt tryck i örat hela tiden också. Som att man fått lock för örat men att det håller i sej och aldrig slutar.


Kommentarer
Postat av: elin

Bästaste låten ^^ hehe kul kväll va d :) <3

2011-11-07 @ 16:08:31
Postat av: Emilie

Ja men visst jag menar det! haha :D<3

2011-11-07 @ 17:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0